Kuorman lisääntyessä renkaan rakenne mahdollistaa suuremman kosketuspinna tiehen tarjoten lyhyemmät jarrutusmatkat ja paremman ohjaustntuman kaarteissa.
Isokokoiset ja jäykät kuviopalat on linkitetty keskialueen kuviopalarakenteeseen tarjoten mahtavat käsittelyominaisuudet ja tarkan ohjaustuntuman.
Optimoitu kuviopalajärjestelmä ja joustava runkorakenne mahdollistavat pienen vierintävastuksen ja erinomaisen pidon
ContiSeal™ on Continentalin kehittämä teknologia, joka on suunniteltu tiivistämään vaurioitunut renkaan kulutuspinta. Jos vieraita esineitä, kuten nauloja, tunkeutuu sisään, tienvarsirenkaita ei tarvitse vaihtaa välittömästi, ja reiät pysyvät tiiviinä, vaikka puhkaiseva esine irtoaa. ContiSeal™ on tahmea, viskoosi tiivistekerros. Se levitetään renkaan sisäpuolelle kulutuspinnan alueelle. ContiSeal™ tiivistää 80 % kaikista renkaiden puhkeamisesta ja vähentää siten renkaiden rikkoutumisriskiä. ContiSeal™-renkaat on merkitty selkeästi kyljessä olevalla symbolilla, ja ne ovat yhteensopivia kaikkien yleisesti saatavilla olevien vanteiden kanssa.
ContiSeal ja muut tekniikat koskevat valittua tuotevalikoimaa.
SSR-järjestelmä on Continentalin erityisesti matalaprofiilisille renkaille kehittämä runflat-tekniikka, joka pitää renkaat edelleen yhteensopivina kaikkien standardivanteiden kanssa. SSR-periaate perustuu itsekantavaan vahvistettuun sivuseinään. Puhkeaman sattuessa tämä estää sivuseinämän puristumisen vanteen ja tien väliin ja renkaan luisumisen vanteelta, mikä tekee vararenkaasta tarpeettoman. Kun vararengasta ei tarvitse kantaa, auto kevenee, mikä parantaa polttoainetehokkuutta. Se myös vapauttaa jopa 80 litraa tilaa tavaratilaan. Käyttö etu-ja taka-akselilla on erittäin suositeltavaa, ellei se ole vielä laissa pakollista eikä renkaan korjaus ole sallittua.
SSR ja muut tekniikat koskevat valittua tuotevalikoimaa.
Vastaamme mielellämme kaikkiin kysymyksiisi ja tuemme sinua rengasasiantuntemuksellamme.